if i never see your face again ...
then i will find you and love you once more
time after time

21 July 2007

sometimes..i dun rly like to slack at home..although can slp for long hrs:D
but..i still dun like..makin me think so much..

zi ji sha zi ji..

e i think my life gonna rain again..feelin so tired..and terrible too..kinda stupid..
kept movin back not front..im not havin a good game at this..ahahas..hopefully can game it quick..im not givin up on failure or wad eva shit..im sure that my chance in da game gonna GAME soon!sp yup..sians 1/2..

kept wonderin and wonderin..but i still cant get e ans..
nw another prob came..im always in difficult position..duno choose a or b..
aiyahhhhhh!fan si ren le..again zi ji sha zi ji with those prob..hais..

well im scare of bein emo nw days..cuz i dun like elmo..ahahas..dats wad jiemin taught me..lols..kinda random..but im really feel dying and cryin...shucks..i wanna ball la!

code:*someone save me out from this misery*

i know that i care about you ... at 18:40

` here.waiting ;